اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

ببر کاغذی

شکست‌های خارجی آمریکا و درگیری‌های داخلی آن چندان پوشیده نیست و فقط «رسانه‌» است که می‌تواند از این لشگر شکست خورده، یک غول ترسناک بسازد.آمریکا به ایران حمله می‌کند اما نه با نظامیان و تفنگدارانش، بلکه با سربازهای قلم به دستش در رسانه‌های غربگرا و ما سال‌هاست که از این سوراخ گزیده می‌شویم!

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

ماجرای پژوهشگری که تعهد به وطن را اولویت خود قرار داد

پژوهشگر برتر دارابی با وجود داشتن فرصت های مهاجرتی متعدد تعهد به وطن را اولویت خود قرار داده و با فعالیت های علمی به کشورش خدمت می‌کند.

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

مقام معظم رهبری از کدام توطئه دشمن سخن گفتند؟

مقام معظم رهبری نزدیک 2 دهه است مدام در بیانات‌شان خطاب به مردم و مسؤولان نگرانی شدیدشان از کاهش رشد جمعیت ایران را طرح کرده و مطالبه تغییر سیاست‌های جمعیتی و کمک به رشد جمعیت کشور را بیان می‌کنند.

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

۲۰۲۴ انتخاباتی‌ترین سال تاریخ؛ نصف مردم دنیا پای صندوق‌های رأی

تقویم کشورهای جهان نشان می‌دهد سال ۲۰۲۴ قرار است بزرگترین سال انتخابات در تاریخ جهان باشد زیرا مردم ۶۰ تا ۷۶ کشور که نیمی از جمعیت کره زمین را در خود جای داده‌اند، در این سال شاهد برگزاری انتخابات ملی و سراسری خواهند بود.

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷

25هزار دلار هزینه تور خودکشی در سوییس

کشور سوییس به عنوان «بهترین کشور دنیا برای زندگی» انتخاب شده اما آمارها می‌گوید «نرخ خودکشی» در این کشور از افغانستان و سوریه هم بیشتر بوده و به تازگی یک «ماشین» برای خودکشی اختراع کرده است.

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

چرا تسلیحات نظامی یمنی‌ها بعد از حمله آمریکا، سالم ماند؟

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد: «بسیاری از قابلیت‌های تهاجمی حوثی‌ها، بعد از حمله هوایی به رهبری آمریکا، سالم باقی مانده است.»

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

ازبکستان رکورددار فروش طلا در جهان طی ماه‌های اکتبر و نوامبر 2023

بر اساس گزارش شورای جهانی طلا، ازبکستان در ماه‌های اکتبر و نوامبر سال 2023 میلادی با فروش 22 تن طلا به بزرگترین فروشنده این فلز گران‌بها در جهان تبدیل شده است.

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

نشست خبری وزیر خارجه ژاپن و همتای اوکراینی حین حمله هوایی روس‌ها

وزیر خارجه ژاپن روز یکشنبه در نشست خبری با همتای اوکراینی خود در کی‌یف همزمان با به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی، از ادامه کمک به این کشور خبر داد.

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

خوش شانسی! (گفت و شنود)

عضو شبکه بین‌المللی بی‌بی‌سی گفته است: دولت انگلیس می‌داند که شبکه فارسی بی‌بی‌سی در میان مردم ایران اعتباری ندارد ولی دشمنی با ایران مانع از اصلاح روال مدیریت این شبکه است.

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹

ترس اسرائیل از انتقام به دلیل پرچم یا لثارات الحسین

در موارد پیشین که پرچم سرخ یا لثارات الحسین برافراشته شد، ایران عملیاتی را در پاسخ به اقدامات تررویستی دشمنان انجام داد. رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم در این باره نوشت: «انتقام برای حمله کرمان در راه است؟»

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

انگلیس و سیاست‌های ضد حقوق بشری رژیم پهلوی

پس از انتصاب دیوید اوِن به وزارت امور خارجه انگلستان، سیاست خارجی این کشور بر پایه رعایت حقوق بشر در تعاملات بین‌المللی تدوین شد. اُون که به ایران به‌عنوان یک نیروی حافظ منافع غرب در منطقه خلیج‌فارس حساس بود، هم‌زمان تلاش می‌کرد خود را به‌عنوان قهرمان حفظ حقوق بشر در سطح بین‌الملل معرفی کند و از سوی دیگر از دیکتاتوری محمدرضا پهلوی حمایت کند.

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

وقتی پای اسرائیل در میان باشد، دموکراسی آمریکایی می‌میرد!

آمریکا درحالی قطعنامه آتش‌بس در غزه را «وتو» کرد که بر اساس نظرسنجی‌ها، اکثریت جامعه آمریکایی خواهان برقراری آتش‌بس هستند.

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴