اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

چطور و چه زمانی بلیط هواپیما را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

خرید بلیط هواپیما یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا است. اینکه بدون هیچ تشریفات و اتلاف وقتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌سرعت بلیط موردنظر خود را تهیه کنید، حس شادی عجیبی دارد.

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

گفت‌وگو تفصیلی| عاملی: شیخ زکزاکی از مسیر استقامت و صبر، غیرممکن‌ها را ممکن کرد

«مکتبی که ما به آن باور داریم، غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند»، «من وقتی خود را با امام حسین(ع) مقایسه می‌کنم، می‌بینم هنوز کاری نکردم و باید بیشتر از این‌ها ایثار کنم» این‌ها جملاتی است که سعیدرضا عاملی در گفت‌وگو با فارس درباره شخصیت شیخ زکزاکی مطرح کرده است.

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳

بایکوت مؤسسات اسرائیلی توسط فلاسفه جهان

جودیت باتلر و جمعی از فلاسفه جهان با صدور بیانیه‌ای از همکاران خود دعوت کردند در همبستگی با فلسطین و تلاش علیه آپارتاید و پشتیبانی از پویش بایکوت دانشگاهی و فرهنگی مؤسسات اسرائیلی متحد شوند.

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

شروع تغییر و تحول در گردشگری کشور با بزن بریم سفر

شاید تا به حال برای شما نیز این مشکل به وجود آمده باشد که به شهری توریستی رفته باشید اما با جاذبه های گردشگری آن آشنایی زیادی نداشته باشید و همین امر سبب شده باشد تا در فرصت چند روزه ای که در شهر مقصد حضور دارید تنها از چند جاذبه گردشگری خاص بازدید کرده و آنطور که باید و شاید از سفر خود لذت نبرده باشید.

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

حمایت و حضور مدیران خودرو در تهران تک سامیت 2023

دوران حضور هر برند تنها در یک صنعت خاص رو به پایان است و با توجه به سلیقه مخاطب، سازمان‌ها وارد صنایع گوناگون شده‌اند.

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

فراخوان پایان‌نامه برتر سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران منتشر شد

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از همه دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای شرکت در پنجمین دوره انتخاب پایان‌نامه برتر علمی با محوریت انیمیشن دعوت کرد.

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

همایش انتخاباتی ۴۰۰۰ نفری جبهه انقلاب با حضور حدادعادل، قالیباف و محسن رضایی

همایش انتخاباتی ۴۰۰۰ نفری جبهه انقلاب با حضور برخی چهره‌های سیاسی و رئیس مجلس، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و غلامعلی حداد عادل برگزار و پیام رئیس‌جمهور به این همایش نیز توسط رئیس شورای ائتلاف قرائت شد.

پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

برترین و قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران کجاست؟

قبل از آن که به جواب این سوال بپردازیم، بهتر است از خود بپرسیم که آیا دانستن این موضوع اهمیت دارد؟

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

آشنایی با هتل‌های تهران برای سفرهای کاری با دسترسی مناسب

افراد زیادی برای سفرهای کاری خود شهر تهران را انتخاب می‌کنند. این افراد به شهر تهران سفر می‌کنند تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند. در نظر داشته باشید ممکن است این سفر کاری چند روز به طول انجامد و افراد مجبور باشند که در هتل‌های شهر تهران اقامت گزینند.

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

جنجال انتشار اسناد حساس آمریکایی در «تهران تایمز»+ ترجمه سند

روزنامه انگلیسی زبان «تهران تایمز» به سندی دست یافته که حاکی از نقض سه پروتکل امنیت ملی آمریکا از سوی نماینده سابق رئیس جمهور آمریکا در امور ایران است.

دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

افشای بخشی از طرح آمریکا برای اغتشاش در ایران

تهران تایمز به یکی از اسناد محرمانه وزارت امورخارجه آمریکا دست یافته است که ثابت می‌کند ایالات متحده برای آشوب در ایران، نقش و برنامه ریزی فراوانی داشته است.

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

آزمون های کارشناسی ارشد روانشناسی

روانشناسی یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در مقطع فوق لیسانس است. از این رو رقابت تنگاتنگی برای قبولی در گرایش های مختلف این رشته وجود دارد؛ بنابراین، برای اطمینان از قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی، باید منابع آن را به خوبی بشناسید.

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹