اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

بازی عبدالحمید در زمین صهیونیست‌ها ادامه دارد

امام جمعه مسجد مکی زاهدان در واکنش به عملیات نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین خواهان توقف «طوفان‌الاقصی» شده است. موضعی که پیشتر سران اروپایی در واکنش به این علمیات از خود نشان داده بودند.

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

امیر آذریان: مرزها با تجهیزات به‌روز رصد می‌شوند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: فرزندان ملت در نیروی زمینی ارتش و یگان‌های مرزبانی فراجا به صورت شبانه‌روزی با بهره‌گیری از تجهیزات روزآمدی که در اختیار دارند، مرز‌ها را رصد می‌کنند.

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

هواشناسی برای کدام استان‌ها هشدار سیل صادر کرد؟/ مردم در حاشیه رودخانه‌‌ها اتراق نکنند

سامانه بارشی جدیدی از امروز وارد تعدادی از استان‌های کشور می‌شود که طبق پیش بینی‌ها وقوع روان‌آب را در پی دارد و سازمان هواشناسی در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

مردم بهار چهل‌وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»

۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم ایران از جنوبی ترین نقطه کشور تا شمالی ترین نقطه آن، از کردستان تا سیستان‌وبلوچستان، از خراسان تا خوزستان، از هرمزگان تا آذربایجان همگی یک دل و یک صدا به خیابان‌ها آمدند و شعار «جانم فدای ایران»، «مرگ بر آمریکا» و... سر دادند.

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

سناریو سازی ضدانقلاب برای القای ناامنی/ از فیروزی و رونقی تا توماج و عشقی

رسانه‌های اپوزیسیون از هر اتفاق درون کشور یک سناریو می‌سازند تا افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار دهند.

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

تاخت کرونا در جنوب شرق؛ مرگ و میر بی‌سابقه در زاهدان/ دادستان زاهدان:با ترک فعل مسئولان خاطی برخورد می‌کنیم

حدود دوهفته‌ای است که کرونا جهش یافته یکه تاز جنوب شرق کشور بخصوص سیستان و بلوچستان شده است. آنطور که مسئولان می‌گویند در صورت ادامه روند فعلی و ترک فعل‌ها باید منتظر فاجعه تراژدیک در محرومترین استان کشور بود.

چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

بازگشت به مدار تولید با همت قوه قضاییه/ ده‌ها هزار کارگر چگونه به شغل قبلی خود بازگشتند؟

صدوربخشنامه‌های متعدد از یک سو، تحریم‌های فزاینده علیه صنعت ایران و عمل نکردن تعدادی از بانک‌ها به تعهدات خود در قبال کارخانه‌ها و صنایع تولیدی باعث آن شده تا تعدادی از این صنایع به مرز تعطیلی و ورشکستگی برسند که با تدبیر مسؤولان قضایی از این تعطیلی‌ها جلوگیری و عده زیادی ازکارگران آن نیز به شغل قبلی خود بازگشتند.

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

گزارش خبرگزاری فارس تعزیرات حکومتی را به میدان تره‌بار زاهدان کشاند/فیلم

در پی انتشار گزارش « افزایش قیمت میوه و تره‌بار و گلایه مردم زاهدان» در خبرگزاری فارس، تیمی از تعزیرات حکومتی به همراه خبرنگار فارس بازدیدی از میدان تره‌بار زاهدان داشتند تا از نزدیک وضعیت قیمت ها را بررسی کنند.

پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

اقتصاد و معیشت اولویت مردم در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری/ مبارزه با فساد و سیاست خارجی اولویت‌های بعدی

با توجه به نزدیکی به انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری که در آن رئیس جمهور کشورمان انتخاب خواهد شد خبرگزاری فارس در یک نظرسنجی سراسری اقدام به تبیین اولویت‌های مردم در حوزه‌های مختلف از دولت دوازدهم کرد.

پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

اقتصاد و معیشت اولویت مردم در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری/ مبارزه با فساد و سیاست خارجی اولویت‌های بعدی

با توجه به نزدیکی به انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری که در آن رئیس جمهور کشورمان انتخاب خواهد شد خبرگزاری فارس در یک نظرسنجی سراسری اقدام به تبیین اولویت‌های مردم در حوزه‌های مختلف از دولت دوازدهم کرد.

پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

«زرنگ» در قرون نخستين اسلامى

خبرگزاري فارس: در اين مقاله تلاش گرديده با استفاده از مدارك و نوشته هاى جغرافى دانان و مورخان اسلامى, جغرافياى تاريخى زرنگ (مركز حكومتى سيستان) كه هم اكنون يك شهر مدفون شده ايرانى ـ اسلامى است روشن گردد, به نحوى كه باستان شناسان قبل از حفارى بتوانند نقشه شهر و هر يك از تإسيسات مهم و حدود آنها را به خوبى تشخيص دهند.

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۱۲

Avrupalı turistlerden Muharrem yas merasimlerine yoğun ilgi

FHA- Son günlerde İran’a gelen Avrupalı turistlerin İmam Hüseyin -s- için düzenlenen yas merasimlerine yoğun ilgi gösterdikleri öğrenildi.

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۷۷۷ - ۰۴:۵۹