اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

وعده احداث اماکن ورزشی بانوان در پاسخ به دغدغه شهروندان قم در فارس من

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قم در پاسخ به انتقادات شهروندان از کمبود اماکن ورزشی برای بانوان گفت: با طراحی نقشه و اطلس فرهنگی و ورزشی شهر، سرانه‌ها و اماکن ورزشی بیشتری مخصوصاً برای بانوان تا پایان امسال احداث خواهد شد.

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

فارس من| مخاطبان فارس: در قیمت بلیت «مترو پرند» بازنگری شود

مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان «درخواست بازنگری در قیمت بلیط مترو پرند»، کاهش قیمت بلیط مترو را از مسؤولان خواستار شدند.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فارس من| پاسخ به عدم ارائه حلقه‌های لاستیک در سامانه توزیع لاستیک دولتی قم

معاون امور بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صمت استان قم در پاسخ به انتقاد مخاطبان فارس از عدم ارائه حلقه‌های لاستیک در سامانه توزیع لاستیک استان قم، گفت: امکان عرضه لاستیک به مصرف کننده نهایی در سامانه جامع تجارت ایجاد شده است.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱

فارس من| پروژه تعریض پل فسا در مرحله مطالعه قرار دارد

با تغییرات ایجاد شده در دوربرگردان پل فسا، حجم ترافیک این محدوده افزایش یافته و تعریض این پل به عنوان مطالبه مردمی مطرح شده که به گفته معاون ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری فارس طرح تعریض پل فسا در مرحله مطالعه و مشاوره قرار دارد.

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

تعهد اشتغال 5000 دانشجوی فنی وحرفه ای در گلستان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای گلستان با پیگیری مطالبات دانشجویان در سامانه فارس من، برای ۵۰۰۰ نفر تعهد اشتغال از صنایع گرفت.

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

طبق چهارچوب‌های قانونی عمل کردیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان در اعتراض به دعوت‌شدن نابینایان به مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش گفت: افردی که از جامعه معلولان برای ورود به آموزش و پرورش را اگر مدارس استثنایی را انتخاب کرده بود شرایطشان فرق می‌کرد، این در حالی است که برخی‌ از این افراد مدارس عادی را انتخاب کرده‌ بودند که عملاً استخدام آنها ممکن نبود و ما هم طبق چهارچوب‌های قانون عمل کردیم.

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰

لغو عمره به چشم‌انداز 2030 عربستان چه ربطی دارد؟

سفر عمره همچنان در حالت تعلیق است و مسؤولان دستگاه‌های مربوط می‌گویند که مشکل عمره در حوزه کاری آنان نیست و آن‌ها به وظایف خود به درستی عمل کرده‌اند.

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

نیروهای شاغل در آزادراه زنجان به تبریز، نیروی شرکت آزادراه‌ها هستند

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با یادآوری اینکه آزادراه زنجان به تبریز توسط شرکت آزاد‌راه‌ها مدیریت می‌شود، گفت: تا زمانی که موضوع انتقال این آزادراه حل نشود، نمی‌توان در مورد ساماندهی نیروها اقدامی انجام داد.

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹

یک آقازاده سارق فرش‌های سعدآباد است؟

پرونده مفقود شدن 48 تخته فرش کاخ سعدآباد، 10 مظنون دارد که به گفته مسئوولان، مظنون اصلی این پرونده شرایط خاصی دارد و اکنون یک سال که پرونده اش به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۹

آقای ارشاد امید جلوداریان و زبان مظلوم معیار!

آیا جلوداریان عزیز جرئت دارد در هر برنامه، پس از اعتراض پرتکرار به کلمه لیست و سریال در هر برنامه فقط نام یکی از کالا‌ها و محصولات بالا را ببرد و به صداوسیما بابت اینکه آن‌ها را تبلیغ و ترویج می‌کند، انتقاد و اعتراض داشته باشد؟

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

فارس من| قلات، روستایی گردشگری اما محروم از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها

مدیرعامل آبفای شیراز گفت: آبرسانی به روستای قلات، تحت پوشش آبفای شیراز نیست اما ما این آمادگی داریم که به وضعیت آب قلات رسیدگی کنیم که این موضوع را‌ به فرمانداری نیز اعلام کرده‌ایم.

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۸

فارس من| مسوول موردنظر در دسترس نمی‌باشد!

ساخت فاز دوم اکو پارک صدرا و جاده قره پیری ۲ سوژه ای است که مسوولین ترجیح می دهند به جای حل مشکل سکوت کنند، البته که بی‌اطلاع بودن آنها بی تاثیر نیست و در آخر هم به این نتیجه می رسند که بودجه نداریم!

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰