اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

مشارکت حداکثری، شدنی است

انتخابات مجلس در همه سال‌های بعد از انقلاب یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های کنش سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی بوده است. ادبیات فاخر امام خمینی(ره) مبنی بر در رأس امور دانستن مجلس و نیز عصارة فضایل ملت خواندن مجلس، اهمیت آن را در نظام اسلامی دوچندان کرده است.

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

آقای ارشاد امید جلوداریان و زبان مظلوم معیار!

آیا جلوداریان عزیز جرئت دارد در هر برنامه، پس از اعتراض پرتکرار به کلمه لیست و سریال در هر برنامه فقط نام یکی از کالا‌ها و محصولات بالا را ببرد و به صداوسیما بابت اینکه آن‌ها را تبلیغ و ترویج می‌کند، انتقاد و اعتراض داشته باشد؟

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

ترفند امنیت| چگونه هنگام دانلود نرم افزار ایمن بمانیم

هنگام کار با دنیای اینترنت بسیار مهم است که در مورد شناسایی برنامه‌های مشکوک و مخرب هوشیار باشید، این هوشیاری به محافظت در برابر نقض داده‌ها، نظارت و سایر خطرات احتمالی کمک می‌کند.<br/>

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱

چنبره عمیق صهیونیست‌ها در ابعاد حیاتی آمریکا؛ از سیاست تا سینما

گزارش پیش رو با اتکا بر گفته‌ها و نوشته‌های چهره‌های برجسته یهودی_صهیونیست نشان می‌دهد رخنه این فرقه در عرصه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آمریکا به قدری عمیق و گسترده است که تقریباً هیچ تصمیمی در سطوح عالی این کشور گرفته نمی‌شود مگر آنکه فرقه یهودی_صهیونیستی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر آن‌ها تأثیر بگذارد.

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

سلسله ‌گفتارهای جنبه‌های اخلاقی مربوط به فضای مجازی (بخش ششم) / حق چاپ و حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی، یکی از اساسی‌ترین حقوق، و منعکس‌کننده نیاز طبیعی انسان به رازداری، استقلال و محافظت از حوزه شخصی خود در برابر نفوذ خارجی و تصمیم‌گیری بدون جاسوسی و حفظ فردیت خود است. امیرعباس رکنی<br/>

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

صنایع آلاینده خاک در استان مرکزی ۷ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه خاک عنصر ارزشمند در تداوم زمین و زندگی است و باید اهمیت آن را به همه شناساند، از اخذ ۷ میلیارد ریال خسارت آلودگی خاک از واحدهای صنعتی استان خبر داد.

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

پاسخ فلاسفه ایرانی به فلاسفه غربی: تعدادی روشنفکرنمای خودباخته وجدان خود را با مشتی دلار سودا کرده‌اند

جمعی از فلاسفه مسلمان با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمایت چندتن از فلاسفه غربی از اسرائیل واکنش نشان دادند و تاکید کردند: شوربختانه شاهدیم که تعدادی روشنفکرنمای خودباخته که وجدان انسانی خود را با مشتی دلار سودا کرده‌اند، خود را در پیشگاه انسان‌های آزاده مفتضح کرده،‌ با ژست حقوق بشری به طرفداری از ظالمان خون‌خوار بیانیه می‌دهند.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

چابکی شرکتهای پروژه محور با استخراج و مدیریت دانش

مطابق تعریفی که در ویکی پدیا آمده است پایگاه دانش(Knowledge base) به تکنولوژی گفته می‌شود که در سیستم‌های کامپیوتری، برای ذخیره‌سازی داده‌های پیچیده ساختار یافته و بدون ساختار استفاده می‌شود.

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

تفاوت‌ها و شباهت‌های آپارتاید اسرائیلی و آفریقای جنوبی

بسیاری از سیاهپوستان فعال در حوزه حقوق بشر و مبارزه با آپارتاید می‌گویند جنایات اسرائیل در ادوار مختلف نشان داده اگرچه شباهت‌هایی بین سیستم آپارتاید در آفریقای جنوبی با آپارتاید در اسرائیل وجود دارد اما تاریخ نشان داده آپارتاید مستقر در اسرائیل بسیار خشن‌تر، آشکارتر و غیرانسانی‌تر از وضعیت مشابه در آفریقاست.

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

صنعتگران خراسان‌شمالی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان‌شمالی گفت: فاطمه عبدی قوشبلاغ و وحید صابر زوج هنرمند در رشته سوزن‌دوزی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند.

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

حمایت و حضور مدیران خودرو در تهران تک سامیت 2023

دوران حضور هر برند تنها در یک صنعت خاص رو به پایان است و با توجه به سلیقه مخاطب، سازمان‌ها وارد صنایع گوناگون شده‌اند.

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

بیمارتر از بایدن!

انتخابات آمریکا نه فیصله‌بخش که نقطه نزاع دیگری برای قطبی‌گری هر چه بیشتر خواهد بود. این روزها همه از بیماری و فرتوتی رئیس‌جمهور آمریکا می‌گویند اما ظاهرا خود آمریکا بیمارتر از بایدن است.

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۴