اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

ترس اسرائیل از انتقام به دلیل پرچم یا لثارات الحسین

در موارد پیشین که پرچم سرخ یا لثارات الحسین برافراشته شد، ایران عملیاتی را در پاسخ به اقدامات تررویستی دشمنان انجام داد. رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم در این باره نوشت: «انتقام برای حمله کرمان در راه است؟»

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

میزگرد| بررسی ابعاد شخصیتی اسماعیل احمدی/ جهادگری که از نشستن و دستور دادن فراری بود

برای آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی و سبک مدیریتی و تشکیلاتی مرحوم اسماعیل احمدی میزگردی با حضور جمعی از دوستان جهادی ایشان تشکیل شد که مشروح آن منتشر می‌شود.

جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

مردم بهار چهل‌وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»

۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم ایران از جنوبی ترین نقطه کشور تا شمالی ترین نقطه آن، از کردستان تا سیستان‌وبلوچستان، از خراسان تا خوزستان، از هرمزگان تا آذربایجان همگی یک دل و یک صدا به خیابان‌ها آمدند و شعار «جانم فدای ایران»، «مرگ بر آمریکا» و... سر دادند.

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

کشف یک کارگاه تولید ظروف و زیورآلات سنگی با قدمت 5 هزار ساله

کاوش و بررسی‌های باستان‌شناسی در محوطه باستانی حاجی‌آباد-ورامین شهرستان جیرفت(جنوب استان کرمان) منجر به کشف یک کارگاه تولید ظروف و زیورآلات سنگی مربوط به تمدن جیرفت با قدمت 5 هزار ساله شد.

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

مردم کرمان از کافه و شیرینی فروشی ها به سادگی بصورت آنلاین خرید کنند

در شهر کرمان کافه و شیرینی فروشی‌های متعددی وجود دارد و برای خرید از میان آن‌ها، گزینه‌های مختلفی را پیش رو دارید. راه اندازی اسنپ فود کرمان، فرصت فوق العاده‌ای را برای مردم این شهر فراهم آورده است تا بدون نیاز به حضور پیدا کردن در محل کافه و شیرینی فروشی‌ها، بتوانند بهترین شیرینی فروشی کرمان را دنبال کرده و به صورت آنلاین سفارش از کافه های کرمان داشته باشند.

يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

بیانیه ۴۰ دفتر بسیج دانشجویی در محکومیت اهانت به قرآن/ توهین به مقدسات اسلام از مصادیق جهل مدرن است

۴۰ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با انتشار بیانیه‌ای به زبان انگلیسی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

يکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

شهید کاظمی برای شهادتم دعا نکرد، دست به دامان مادرش شدم+فیلم و تصاویر

در خواب از شهید کاظمی درخواست کرد که برایش دعا کند، اما شهید کاظمی برایش دعای شهادت نکرد، یک ماه قبل از شهادت به مزار شهید رفته بود که مادرش را آنجا دید و دست به دامان مادر شهید کاظمی شد.

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

بازگشت به مدار تولید با همت قوه قضاییه/ ده‌ها هزار کارگر چگونه به شغل قبلی خود بازگشتند؟

صدوربخشنامه‌های متعدد از یک سو، تحریم‌های فزاینده علیه صنعت ایران و عمل نکردن تعدادی از بانک‌ها به تعهدات خود در قبال کارخانه‌ها و صنایع تولیدی باعث آن شده تا تعدادی از این صنایع به مرز تعطیلی و ورشکستگی برسند که با تدبیر مسؤولان قضایی از این تعطیلی‌ها جلوگیری و عده زیادی ازکارگران آن نیز به شغل قبلی خود بازگشتند.

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

گروه جمع آوري مستندات سينمايي آغاز به كار كرد

خبرگزاري فارس: به منظور تهيه و تدوين مستندات، رخدادها و تحولات سينمايي، گروه جمع آوري مستندات سينمايي در كرمان آغاز به كار كرد.

شنبه ۹ تیر ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۱