اخبار فارس من فارس TV فارس پلاس افکار سنجی زندگی

مرکز تخصصی جلبک در واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود

مرکز تخصصی جلبک با بیش از 200 سویه باکتری بومی جمع‌آوری شده از نقاط مختلف ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود.

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

پس لرزه شایعات در خوی ادامه دارد

چند روز پس از زلزله در خوی، شایعات زیادی پیرامون این شهر منتشر شده که می‌تواند از خود زمین لرزه خسارات بیشتری به بار بیاورد‌.

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

ادارات کدام استانها پنجشنبه تعطیل شد؟

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه تعطیل شدند. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، انتظار می رود روزهای پنج‌شنبه و جمعه سردترین دما را در برخی استان‌های کشور شاهد باشیم.

چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

رویداد پیشگام البرز یه هفته دیگر تمدید شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام طرح رویداد پیشگام خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به استقبال خوب البرزی‌ها از طرح رویداد پیشگام که با هدف بیان مشکلات و رفع آن‌ها طراحی شده بود در دستورکار قرار گرفت.

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

بازگشت به مدار تولید با همت قوه قضاییه/ ده‌ها هزار کارگر چگونه به شغل قبلی خود بازگشتند؟

صدوربخشنامه‌های متعدد از یک سو، تحریم‌های فزاینده علیه صنعت ایران و عمل نکردن تعدادی از بانک‌ها به تعهدات خود در قبال کارخانه‌ها و صنایع تولیدی باعث آن شده تا تعدادی از این صنایع به مرز تعطیلی و ورشکستگی برسند که با تدبیر مسؤولان قضایی از این تعطیلی‌ها جلوگیری و عده زیادی ازکارگران آن نیز به شغل قبلی خود بازگشتند.

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

سوت‌زنی| وقتی پزشک متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن رشوه می‌شود

پیگیری‌های سامانه سوت‌زنی خبرگزاری فارس در پی دریافت رشوه توسط یک پزشک موجب شد این فرد متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن پول به بیمار شود.

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲

سفری به مهرشهر برای خرید آپارتمان

سال ها است که، حال و هوای پایخت انقدری شلوغ، پر سر و صدا و آلوده است که شهروندان شهر های بزرگ را وادار به مهاجرت کرده است، اما این اواخر قیمت های سرسام آور و نجومی خرید، اجاره و رهن مسکن در پی جهش قیمت ارز و طلا در پایتخت موجب افزایش تعداد مهاجرین شده است.

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

هدیه پیروزی لیستی چپ‌ها به مردم/ شهردار اصلاح‌طلبان کرج هم استعفا داد؛ بدون فشار، بدون غول فساد!

پس از نجفی، حالا شهردار کرج هم استعفا کرده و این سؤال بوجود آمده که پیروزی لیستی اصلاح‌طلبان در تهران و کرج چه رهاوردی غیر از «استعفا» داشت؟

يکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

ساخت ماژول عمق بیهوشی برای نخستین بار در ایران

محققان ایرانی موفق شدند در قالب طرح کلان ملی فناوری تجهیزات پزشکی، دستگاه مانیتور علائم حیاتی البرز B9 ماژولار با قابلیت PSG را طراحی کنند و به کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مرحله تجاری سازی و فروش برسانند.

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

معاونت دادگستری استان البرز از فرهیختگان برای ارائه ایده‌های نوین دعوت کرد

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در فراخوانی از فرهیختگان استان برای ارائه ایده‌های نوین در این حوزه دعوت کرد.

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

برنامه‌های فرهنگی چون جشنواره زائر باید تداوم داشته باشد

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب باید اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی چون جشنواره زائر تداوم داشته باشد.

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

برگزاری چهارمین جشنواره شعر عطر سنگر در البرز

خبرگزاری فارس: دبیرخانه چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز با نام عطر سنگر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان آغاز به کار کرد.

شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰